بايد هاي يك تراكت خوب

۴ بازديد

يقين بداند چه چيزي را مي خواهد به چاپ تراكت مخاطبان خود انتقال دهد. 2-كاملا مطالب درج‎شده را به صورت واضح و روشن مطرح كند.3- بتواند مخاطب خود را ترغيب و تشويق به موضوعات تراكت كند. 4- ارتباط صحيح و پيوستگي و هماهنگي بين تصاوير و متن برقرار باشد تا اولين نگاه مخاطب به تراكت، او را وادار به پي‎گيري و جهت‎پذيري انتخاب او در خبر تراكت كند. نكته‎ي مهم در طراحي تراكت‎هاي تبليغاتي اين است كه طراحي گيرا داشته باشد و مطالب به گونه‎اي خلاصه در آن چيده شده باشد كه چشم بيننده خسته نشود. در طراحي بايد سعي شود كه مطالب مهم، بزرگ‎تر باشند و بهتر است اين مطالب به گونه‎اي باشد كه بيننده را جلب كند و بيننده مشتاق شود كه آن را بخواند. استفاده از رنگ‎هاي چاپ تراكت هم‎خانواده و تركيب رنگ‎ها در طراحي بسيار مهم است.كيفيت طراحي، نوع كاغذ، و نوع چاپ تراكت، نقش موثري در جذابيت و گيرايي تراكت در ديد مخاطبان شما دارد.غالبن در صفحه‎ي روي تراكت عناويني مانند نام واحد و يا مركز مورد نظر و معرفي فعاليت‎هاي او ـ امتيازات (اولين توليدكننده، تنها موسسه، و يا استاندارد وايزوهاي رايج و غيره)، شرايط مرتبط با اعلام تراكت (به مناسبت روز افتتاح نمايش‎گاه و يك گالري و غيره)، زمان، نشاني، تلفن، فكس، ايميل، درج شود و در قسمت پشت صفحه، توضيحات در رابطه شرح تحول در آن ذكر مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.